run dmc eller run dmc? hm, svårt val.

jag har märkt att jag drabbas av beslutsångest ganska ofta nu för tiden. anledning? det spelas alltid musik på Sportif och det innebär många skivbyten på en dag. problemet är att det finns hemskt mycket att välja på, och man kan verkligen stirra sig blind på alla skivor. ofta fegar jag ur och väljer Run DMC eller the Raconteurs, som idag. annars kan jag alltid försöka lägga två skivor på varandra och se vad som händer, det gjorde en av mina kära kollegor idag. hint: det var samma person som även hjulade och rullade på golvet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoho, du kanske skulle ta och ge mina hjulningar lite poäng, så folket förstår hur bra de var... Ta väl hand om Leffe och gänget nu Frida, deras liv vilar i dina händer. Tack för idag, ha det fiint så ses vi på monday. Pöss.

Postat av: frida

oj, vilket ansvar! jag lovar att ta hand om dom!

2007-09-26 @ 20:17:47
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback