opepp.

jag har ont i magen, har nog ätit för mycket glass.

jag känner att jag inte har så mycket att blogga om, och då blir det ju bara tråkiga inlägg. jag försöker lite ändå. idag har jag jobbat, men inget spännande hände. vissa medarbetare var på mindre glatt humör i förmiddags, men det blev bättre efter lunch.

imorgon är jag ledig och då ska jag nog inte göra något speciellt. det är städat här hemma, jag behöver inte tvätta så då återstår väl bara att lata sig. hoppas att det blir fint väder så att man kan ta sig en långpromenad.

nu är det inget på tv, så jag ska antingen se nån film eller spela tv-spel. om jag väljer alternativet film blir det en av dessa:
image265
image266
Hitchcock eller zombies? vi får se.

Kommentarer
Postat av: Tania

28 days later är bra!! det är inte ens zoombies direkt ju. den är bra. se den!! sen finns uppföljaren 28 weeks later som med är bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback