jag behöver nya tv-spel.

äh, jag orkade visst inte städa klart men det är ju en dag imorgon också. det känns inte riktigt som om jag kan dra fram dammsugaren nu... jag har haft en fantastisk slö kväll, ganska mycket tv-spel, lite fotboll och god mat. det blev ingen sushi ikväll, jag lagade köttfärssås (på kycklingfärs) istället. bra bra, nu har jag till fyra matlådor eller nåt.

imorrn måste jag ut till Sjögestad och lämna bilen. jag behöver den inte, för hädanefter kan jag gå till jobbet. ha!

nu ska jag läsa Påven Johanna, är det bara jag som inte har läst den än? och när var egentligen nästa bokcirkel? upplys mig gärna.

Kommentarer
Postat av: Cici

Anna började läsa den igår tror jag. det är möte den 19e sep. pusspuss

Postat av: frida

toppen! tack för det.

2007-09-09 @ 06:38:27
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback