hoppa då Anna!

jag försökte blogga igår, men blogghelvetet ville ju inte funka. idag har vi packat ihop resten av rean, möblerat om i butiken, vikt en massa kläder och packat upp nya jeans. vi fick rätt mycket gjort idag... icke att förglömma: mat från Thai Coconut både igår och idag, fantastiskt. efter jobbet gick jag till Cici och hämtade en tröja. den är väldigt barnförbjuden och mina-föräldrarförbjuden, så det är all info jag tänker avslöja här. 

angående gris på trampolin-bilden menade Anna att jag fick publicera den om jag bytte ut grisens huvud mot t.ex. Annas, så det är precis vad jag har gjort.
 
image256
obs! bilden är lite manipulerad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha... det där blev ju svinbra! (ursäkta ordvitsen)

Postat av: frida

indeed. fast jag borde lära mig photoshop lite bättre, då kan det bli riktigt bra.

2007-09-13 @ 09:34:09
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback