go Mario!

Anna lyser med sin frånvaro på jobbet, men idag har vi klarat oss bra ändå. och eftersom hon är i Paris och roar sig fick jag dammsuga butiken även den här veckan. jag undrar om dammråttorna hinner bli sådär stora på en vecka eller om det var jag som slarvade sist...
idag kom det en sändning med t-shirts från Lazy Oaf, som var knäppa men söta. jag blev lite sugen på en men jag vet inte riktigt.

ja just det, igår köpte jag då äntligen ett Nintendo DS! jag har redan hunnit få träningsverk i fingrarna, men det är det värt. jag köpte även Super Mario Bros och Sonic Rush. Super Mariot är fantastiskt, mycket är likt det gamla 8-bitars. nu ska jag fortsätta spela!

Kommentarer
Postat av: Cici

snyggt! nu kan vi ha spelkvällar

Postat av: frida

ja, det måste vi ha!

2007-09-27 @ 09:43:48
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback