friday the nerd

i vissa aspekter är jag en liten nörd, och det står jag för.
exempel:
-jag älskar gamla amerikanska high school-filmer som t.ex Breakfast Club, Dazed & Confused, 16 Candles, Heathers, Pump up the volume, Pretty in Pink...
-jag har sett alla tre Sagan om ringen-filmerna löjligt många gånger (samt läst böckerna men jag föredrar filmerna)
-i mina tonår ägnade jag mig åt organiserade blandbandsbyten med andra musiknördar.
-mina absoluta favoritserie någonsin är Buffy the vampire slayer, och jag har hela serien på dvd.
sådär, nu vet ni lite mer om mig. take me or leave me (som också är en låt från musikalen Rent, som jag älskar)
image264
go get 'em!

Kommentarer
Postat av: Tania

det där med att byta blandband låter ju fantasiskt. jag hade inte några musikintresserade vänner direkt när jag var yngre...
Har du sett ten things i hate about You?

Postat av: frida

såklart att jag har. jag är ju expert på high school-filmer.

2007-09-22 @ 21:11:48
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Tania

det är min absoluta favorit! love it..

2007-09-23 @ 14:36:54
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback