*beep*

jag har precis censurerat mig själv. jag bestämde mig för att ta bort ett inlägg med en bild som kunde uppfattas som stötande för vissa (Anna). alltså, det var ett konstverk från ett torg i Prag föreställande en gris på en trampolin. grisen var förvisso i äkta plast, men man vet aldrig med vissa (Anna). senast idag berättade någon att hon tyckte det var sorgligt att en del djur råkar lite illa ut i Påven Johanna.

så eftersom jag inte vill göra mig ovän med vissa som jag nu kommer att träffa varje dag (Anna) väljer jag att hålla på bilden tills jag får klartecken. nu ska jag läsa bok och sen ska jag sova.

p.s, jag gillar mitt nya jobb!

Kommentarer
Postat av: Anna

kan du inte byta grisansiktet mot någat annat? låt säga mitt ansikte? Då skulle det gå bra. För jag vill inte se en död gris inte, då blir jag ledsen i ögat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback