zelda, zelda, zelda!

hej! idag var det bara jag, Anna och Pelle på jobbet eftersom Arvid har flytt utomlands. det gick bra ändå, vi hade många skojiga kunder och så fick jag god mat från Thai Coconut. innan jobbet var jag på EB Games och köpte nya Zelda, jag fick som tur var tag i det allra sista. när jag kom hem från jobbet och det värkte i fingrarna upptäckte jag att mitt Nintendo var helt urladdat så jag fick vänta, vänta, vänta innan jag kunde börja spela.
under väntetiden passade jag på att äta varma mackor och titta på dålig tv. under kvällen har jag även ätit tre clementiner, i brist på lördagsgodis. nu har jag i alla fall börjat spela och det ser riktigt lovande ut... så ni kanske förstår att jag egentligen skriver det här mest av blogg-plikt, jag vill fortsätta spela!

imorgon ska jag ut till Sjögestad en sväng och umgås lite med familjen. häpp!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hallå där! Välkommen på maskerad i Karlsbo den 3/11. Vi startar kl 19. Det bjuds på snacksbuffé och bål. Hoppas att du kan. Sofie är såklart också bjuden. Kram kram

Postat av: Anna

Varför spelar du inte medan du laddar?

2007-10-21 @ 12:48:17
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: frida

jamen jag vill sitta i soffan och spela, och det finns inget uttag i närheten...

2007-10-22 @ 10:16:49
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback