time to shape up!

kära läsare!
det är på tiden att den här bloggen blir lite mer underhållande. jag tänker därför introducera en rad nya element i dess uppbyggnad, med start idag. så med det vill jag presentera...

frida testar
under denna kategori kommer jag att prova på nya produkter, testa påståenden och myter. jag ser fram emot att dela med mig av mina forskarrön till er, mina kära läsare.

då kör vi! jag börjar lite lätt med påståendet att man får lång näsa när man ljuger. stämmer verkligen detta?

innan: ganska liten näsa.


jag är prinsen av Brunei, Annas favoritprogram är Ranking the Stars, det är varmt och skönt på jobbet, i övermorgon är det julafton...


efter: nähe, det funkade ju inte alls. nu vet ni det.




jag tar gärna emot tips på vad jag ska testa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knark! Eller inte...

2007-10-23 @ 08:20:09
Postat av: Tania

har du tråkigt innan timo så kom förbi mej. har inte ditt nummer. annars hade jag ringt/sms:at..

Postat av: Anonym

kalles randiga kaviar med banan!

2007-10-24 @ 06:56:27
Postat av: Anonym

Ifall man verkligen blir finare efter en lång natts skönhetssömn. Men det kanske inte fungerar när man är så pass vacker redan när man lägger sig ;)

2007-10-24 @ 08:33:20
Postat av: Anna

Prova en död gädda i skrevet.

2007-10-24 @ 11:10:50
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: frida

ni är ju för söta. nu är bara frågan vad jag ska ta först...

2007-10-24 @ 20:57:08
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback