någon, nånstans måste ha tyckt att det var en bra idé.

idag på frida testar:
kvällens uppdrag var att undersöka om det var möjligt att se ett helt avsnitt av femmans Ranking the Stars. 19.00 satt jag beredd, klarade mig igenom vinjetten som lovade "10 av Sveriges hetaste stjärnor" (?). sen dansade Andreas Lundstedt ut på scenen och jag gav upp. jag insåg att det här aldrig skulle funka, och uppdraget tog slut efter drygt två minuter.

ja, hade jag ansträngt mig hade jag säkert tagit mig igenom ett par minuter till, men ni får tänka på att jag faktiskt åt middag samtidigt. kombinationen Ranking the Stars och min matlust kändes lika dödsdömd som att äta spagetti och köttfärssås samtidigt som man tittar på Seven.

slutsats: obehagligt, sa Bull.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Det var konstigt. Jag såg hela avsnittet samtidigt som jag åt olika sorters mat i gelé, och det gick hur bra som helst.

2007-10-29 @ 08:06:44
Postat av: frida

mmm... en hel buffé av aladåber och liknande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback