man skulle ju föredra en giftorm.

idag på jobbet har vi pratat om farliga djur. efter att den där jägaren och hans hund blivit dödade av en björn hade både jag och Arvid funderat på vilket djur som skulle värst att bli dödad av. eller bäst också för den delen. jag, Anna och Arvid diskuterade detta ingående, men jag vet inte riktigt om vi kom fram till något.
jo, alla djur som sliter sitt offer i stycken är ganska obehagligt. men, man kanske svimmar av smärtan direkt och då är det ju en hyfsat behaglig död påpekade Anna. sant, sant. vi får nog fortsätta diskussionen vid ett senare tillfälle.

ikväll har jag experimenterat i köket vilket resulterade i en smått fantastisk pumpasoppa som toppades med knaperstekt kalkonbacon. är jag inte så pysslig att ni bara vill nita mig?


Kommentarer
Postat av: Tania

läser din blogg varje dag så nu är du allt länkad hos mig med!
ska du med på Timo?

Postat av: frida

jepp, det ska jag. och eftersom jag läser din blogg så ska jag ta och fixa en länk till dig också!

2007-10-11 @ 22:44:32
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback