le lördagkväll.

igårkväll var vi hemma hos Alle på in/utflyttningsfest. som vanligt när tjejerna träffas hade vi fantastiskt roligt och skrattade mycket. maten (asiatisk nudelsoppa med kyckling och räkor) var långt ifrån stänkfri men väldigt god, och till efterrätt blev det cheesecake. sen var vi så mätta att vi knappast kunde röra oss, så vi satt mest i sofforna och pratade skit resten av kvällen. det blev ingen utgång den här gången, men vänta bara tills nästa vecka...

mycket kort tog jag i alla fall, här har ni ett litet urval:

image269

image279
 
image275
efter hand blev korten sämre och sämre, så tyvärr har jag inte kort på alla festdeltagare... ni vet hur det kan bli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart för lite kort på bloggerskan herself ;)

2007-10-08 @ 17:04:32
Postat av: frida

då jag får helt enkelt hänvisa till josse, cici eller anna och kristins blogg.

Postat av: Anonym

Men jag menade i allmänhet, U can't get sick of eye-candy :)

2007-10-10 @ 15:33:09
Postat av: frida

då får jag väl ta det i beaktande. vänta du bara.

2007-10-10 @ 20:04:16
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo, bloggen skulle inte bara vara underhållande att läsa då, utan även vacker att titta på.

2007-10-12 @ 15:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback