den där makaronen var inte min.

igår så var det dags för Vice-fest på Platens. Sportif var med-sponsor till festen så vi var såklart självklara deltagare på förfesten på Platens, där det bjöds på gratis öl. men nu måste jag ändå berätta om gårdagen i någorlunda kronologisk ordning.
på dagen var det jobb som vanligt, inte så mycket att berätta om det. på kvällen hade vi bestämt att vi skulle gå ut och äta innan det var dags för Platens, så jag, Anna, Arvid, Hanna och Kristin hamnade på Dhjingis. vi åt buffé tills vi knappt kunde röra oss. sen åt alla lite mer.
efter en liten mellanlandning på Sportif var det så dags att gå till Platens, och innan vi gick in mötte vi upp med Alle och Nettan. sen blev det gratisöl, elchocker, fotograferande, shots, drinkar och fuldans i många timmar. sen var klockan halv ett... i normala fall brukar man komma till Platens vid tolv, igår var vi där redan nio så man var inte direkt jättesugen på att vara kvar till tre. några drog vidare till Harry's, några (bl a jag) gick hem. nä, jag tog faktiskt en taxi. 
vi hade kul i alla fall, men vi hade nog lite för höga förhoppningar på kvällen. för så fantastiskt var det inte, bara lagom kul. oh well, jag ska inte klaga.

p.s, jag hade min fisk-tröja, stor succé!

image281

image286

image291

Kommentarer
Postat av: alle

din tröja var bäst!!!!!

2007-10-14 @ 19:45:07
Postat av: Anonym

Se, mycket vackrare ;)

2007-10-15 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback