check me out, inside out!

det var lite stökigt idag på jobbet... byggjobbarna väsnas nåt enormt, och vi fick så mycket varor att det var kartonger överallt. vi fick bl a två kartonger med Insight, och där hittade jag en underbar hood som jag genast lade beslag på. det är väldigt trevligt att ha förtur till alla kläder. hooden (?) är fleecefodrad, tjock och härlig. mysigt. man kan dessutom vända den ut-och-in och ha den åt andra hållet (fast den blev inte lika skön då...)
annars har vi mest diskuterat mens idag, åtminstånde jag och anna. arvid var säkert mycket road.


nu blir det lite MySims. ja, jag är lite besatt just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick mitt bubble bobble förut, ja ska köra det så fort jag ser bra igen! Heja DS!

Postat av: frida

det är säkert en fördel att du ser vad du håller på med...

2007-10-04 @ 21:02:14
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback