the bullarna.

idag har vi pratat mycket om bullar på jobbet. men det går ju inte att bara prata om bullar, så Pelle gick och köpte upp ett halvt konditori. nu åt jag ju faktiskt ingen bulle, men katalanen var väldigt god. tack och bock till Pelle som vet hur man håller sin personal nöjd och glad.

nu är det tyst hos min granne, som annars gärna spelar musik på högsta volym. det skulle jag inte ha några som helst problem med, om han inte hade haft så fruktansvärt dålig musiksmak. behöver jag säga mer än Linkin Park? jag brukar kontra med musik som jag gissar inte hör till hans favoriter, idag Depeche Mode och the Posies. så roligt har vi i min trappuppgång.

imorgon är det för övrigt jag som tänker stå för ett avslöjande (tror jag...). vänta ni bara.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du gravid?

Postat av: frida

ha, you wish.

2007-11-23 @ 15:36:19
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anonym

Känner igen det där med jobbiga grannar... =)

2007-11-25 @ 12:26:49
URL: http://uppretad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback