sunday bloody sunday

idag har jag inte mått bra men det är inget jag varken vill eller tänker skriva om. min huvudvärk och magknip är löjliga småsaker i jämförelse med hur många andra har det.
hur som helst har jag spenderat större delen av dagen i soffan med mitt Nintendo. Zelda är nu i slutfasen då jag bara har slutbossarna kvar. men jag känner inte riktigt för att ta tag i den slutgiltiga striden så istället följer jag upp alla bi-handlingar. kan vara ganska underhållande det också.

om två veckor är det första advent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sneaky sneaky..

2007-11-19 @ 08:23:52
Postat av: Anna

Ja. hurra advent. Det kräver ordenligt firande i form av sprit och godis tycker jag...

Postat av: frida

ja! mycket sprit och godis ska det vara!

2007-11-19 @ 21:19:11
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback