mycket gjort.

idag har jag och Anna klätt av och på Peppe, Leffe, Madonna, Vips, Jennika, Torgny, Jane Doe och jävlar-jag-har-glömt-vad-den-siste-killen-hette*. naturligtvis menar jag våra skyltdockor. observera att Jane Doe döptes en gång men vi kan bara inte komma på vad vi gav henne för namn. ja, vi skäms lite. och vad den siste killen heter vet jag så väl, men det har för tillfället fallit bort. jag och Anna har i alla fall spenderat dagen med att lämlästa och pung-greppa våra kära dockor, utöver det gjorde vi dom även julfina. åh vad nöjda vi blev! 

sen kom Arvid och då gick Anna (till gymnastiken alltså). vi slog in en galen mängd julklappar till Sportifs julfest, men vi har mer än hälften kvar. det får bli en annan dag.

Pelle jobbar inte idag och imorgon, han är i Stockholm och stalkar Idol-deltagarna. watch out!


* update: Sören for the love of god, Sören! jag ber så hemskt mycket om ursäkt, du är på inget sätt mindre värd än de andra dockorna.

Kommentarer
Postat av: Tania

åh det ska bli kul på julfesten!

Postat av: frida

ja vänta du bara!

2007-11-30 @ 08:48:18
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anonym

Han hann nog ta åt sig.. Du får nog gottgöra Sören med att ta honom på skrevet extra intensivt och stöna honom i örat nästa gång ni ska klä dockorna. Annars lär han aldrig förlåta dig :P

2007-11-30 @ 11:14:36
Postat av: frida

bra idé, det ska jag göra.

2007-12-01 @ 08:54:49
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback