har du löss får det vara.

nu har det precis varit en besiktningsman här och gått igenom lägenheten. jag tror inte att han hittade så mycket att anmärka på... men jag undrar vad han tyckte om min "Inga flatlöss tack"-skylten på toalettdörren.

igår var det dags för bokcirkel, denna gång hemma hos Hanna. det bjöds på jättegod mat och favoriten gino till dessert. jag tror att vi slog rekord i bokprat också, den här gången hade vi riktigt mycket att prata om. boken "Vindens skugga" fick även höga betyg av samtliga medlemmar.

nästa gång är det jag som kommer att hålla i bokcirkeln, boken jag presenterade igår blev Douglas Couplands "Alla familjer är psykotiska". I love Douglas.


nu ska det jobbas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback