fridas helg, utöver det andra.

sen hände det ju faktiskt betydligt roligare saker igår. till exempel så jobbade jag, och det var ganska trevligt. vi bröt Thai Coconut-cirkeln och köpte istället lunch från Yogi, det ni! sen skulle det bli utgång på kvällen, och det blev det nästan...

jag gick hem till Anna vid sju-tiden, och vi värmde upp med öl/grogg och lite uno (spelet, inte Rederiet-karaktären). senare kom Linda med kusin och kompisar, studenter hela högen. vi spelade spel, drack sprit, åt chips & dip, skumtomtar och även lite skumtomtar & dip. det sistnämnda var ingen hit, ej heller att dränka tomtarna i sitt grogg-glas (de blir hemskt slemmiga).

ja sen var det ju dags för utgång och eftersom majoriteten av fest-deltagarna var studenter bestämdes det att vi skulle till Flamman. vi kom väl dit ganska sent och möttes av en kö som inte var jättelång men jättelångsam. efter att ha köat i en halv evighet och nästan förfrusit fötterna gav jag och Anna upp. jag gick hem och Anna gick in till stan och tog en taxi hem. vilket antiklimax va?

idag har jag varit i min framtida lägenhet och kollat in den ordentligt (vilket jag faktiskt inte gjort tidigare). den är fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Låter trevligt med ny lägenhet! Var exakt är den? ´Hur stor?
Kramkram

2007-11-25 @ 20:57:48
Postat av: frida

stor enrummare med kök på Konsistoriegatan, ett fantastiskt snyggt hus dessutom! yay!

Postat av: Anonym

Man får väl gratulera

2007-11-26 @ 10:15:31
Postat av: Sofia

Åhhhhh, det är ju perfekt! Konstistoriegatan är min drömgata i Linkan också? Såg du min lägenhet när du höll på o letade? Den är uppsagd till 1 feb också... :-)

2007-11-26 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback