en alldeles, alldeles underbar kväll.

jag hoppas att ni är beredda nu, för det här lär bli mitt längsta inlägg någonsin. det togs nämligen 140 kort med min kamera igår, varav en hel del av andra än mig. nu har jag gått igenom allt och insett att jag bara måste publicera mängder. ni kommer att förstå varför...
image301
Hanna såg riktigt läskig ut...

image303
...det gjorde Malin också, medan Ninni mest var snygg.

image304
vad har Daniel fått syn på?

image306
antagligen andra Daniel, som leker med Askungens (Helena) sko. Ali Baba (Anna) måste dokumentera.

image307

jag sprang på en björn på vägen... illa illa, han rev sönder hela mitt linne.


image308
Marcus och Cici smilar upp sig för kameran.

image317
jag lyckades få en bild på Jens utan sin Scream-mask, som han annars behöll på större delen av kvällen.

sen var det många fler på festen, varsågod att klicka på nån som ser snygg ut. (jag rekommenderar det tredje kortet)


senare på kvällen hörde vi att det fanns något roligt på övervåningen, så då bestämde sig Anna för att först bestiga trappen...
image320
image321
image322

...och sedan Daniel, som låg däckad i sängen (lugn, hon tafsade bara.)

image327
ja jag vet att jag har klippt av Annas huvud på en bild, men jag skrattade så mycket att jag inte direkt kunde stå still.

efter att ha hört vad som pågick på övervåningen kom Helena, Cici och Daniel och ville vara med, och då blev det fullt i sängen vill jag lova...
image328
mmm... mysigt.

sen poserade Anna och Jens såhär fint.
image329
fråga mig inte vad de sysslar med...

åh, jag har ju så många fler kort jag vill dela med mig av. varsågoda och njut!
 

och om ni fortfarande inte har fått nog sparade jag en riktig snygging till sist:
image339
Ali Baba och de 40 rövarna komplett med mustach i armhålan och rädis-ögon som bröst.

tack för en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna / Ali

Hahahaha. vilka helt sjukt bra kort du har! å va helt sjukt bra jag blir på kort...........

Postat av: frida

ja herregud, jag hade säkert 50 kort på dig...

2007-11-04 @ 19:49:59
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anonym

Din "kostym" var verkligen sjukt snyggt gjord ;) Kan nog tänka mig hur reaktionerna var när du entrade festen, med avseende på denna:
http://youtube.com/watch?v=-fVDGu82FeQ

2007-11-05 @ 13:09:19
Postat av: frida

blood! det var roligt.

2007-11-05 @ 22:12:17
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, han är hemskt söt. Precis som du ^^

2007-11-06 @ 12:52:28
Postat av: frida

det är lite weird med en hemlig beundrare. jag undrar om du finns på riktigt...

2007-11-07 @ 13:50:31
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag finns, helt säkert. Och det är klart att det är lite weird, du vet ju inte vem jag är, det bara måste kännas konstigt.. lite mystiskt sådär. Men jag driver inte med dig, så du vet. Det vore ju bara elakt ^^

2007-11-09 @ 11:10:52
Postat av: Anonym

Eller som jag, med min dialekt, skulle säga: Hä vorte jö ba jälakt. :\

2007-11-09 @ 12:49:30
Postat av: frida

mysko dialekt minst sagt... men kul.

2007-11-09 @ 16:47:51
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback