CSI Freja

idag på jobbet började vi spåna fram en ny CSI-serie eftersom Las Vegas, New York och Miami inte räcker till. den här gången utspelas allt på M/S Freja (ja, Rederiet-båten) och pilotavsnittet är redan klart (i mitt, Anna och Arvids huvud). i samtliga roller återfinns avdankade svenska skådisar, t ex Ulf Brunnberg (som spelar karaktären Brulf), Johannes Brost, Ola Forssmed (får fortsätta sin roll som Micki på salong BellaMi) och Göran Gillinger plus hans tvillingbror. vi ser också gärna att hon som spelade Bengtsson i Rederiet tar någon slags roll i ensamblen. förstår ni hur bra det här kan bli?


p.s: vi jobbade lite också.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Uno måste väl få vara med? Hur ska Freja klara sig utan Uno?

Jag har bakat 5 (5!) omgångar muffins idag. Och imorgon blir det morotskaka!

2007-11-15 @ 23:05:45
Postat av: frida

Uno har dessvärre gått tillbaka till sekten Ljusets Barn, så han är inte tillgänglig. på lördag ska jag äta morotskaka tills jag svimmar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback