till mina vänner:

snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla säg att det händer nåt i helgen. jag behöver det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte vad som händer faktiskt. Men nåt ska väl kunna ordnas. Jag är ju faktiskt ledig på dan på lördagen också och skule nog vilja shoppa lite. Det kanske låter trevligt till att börja med?

Kram

Postat av: frida

yes! det är en alldeles utmärkt början.

2007-05-02 @ 22:18:29
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Ninni

Hej hopp! ANna kom på att hon inte kan gå på stan för hon ska med mig på hundutställning. Häng på vetja! En ny upplevelse är alltid kul! Kramar.

2007-05-02 @ 22:46:23
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej vännen! Usch vad hemskt m rånarna! Lider med dig! otäckt! Här händer det alltid massor :-) Jag ska gå på säckpipekonsert! Vill du följa med ? :-) kramkrma (om du har missat det -jag har fatt internet *lycklig*

2007-05-03 @ 19:07:38
Postat av: frida

oj, hundutställning... ja det vore en ny upplevelse...

hej sofia, jag vill också gå på säckpipekonsert! tror jag...

2007-05-04 @ 09:00:47
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback