sådärja.

jaaaaaa! mamma gillade sin present, ett par Pilgrim-örhängen. jag åkte ut till Sjögestad i eftermiddags och väl där bakade jag en rabarberpaj. Sofie hade bakat sockerkaka, drömtårta och havreflarn, så det blev en väldigt trevlig söndagsfika. jag var mätt i flera timmar efteråt...

ja just det, här kommer de utlovade bilderna från gårdagens syjunta:

Hanna är precis på väg att nysa...
image119

"Du tog väl inte kort på mig när jag nös?"
image120

Kristin och Kristin och Kri... nej, bara två stycken.
image121

det börjar bli långt nu Anna!
image122 

min bordskavaljer, som snarkade otroligt högt...
image123

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha... vilka fina bilder! Och tillochmed Laban fick vara ,ed. Själv glömde jag ju lägga in kortet på dej och den vackra ankan, men det får bli nästa gång jag är i Mantorp... KRAM!
(Ska du till helena den 6:e?)

Postat av: frida

nu är jag lost. vad händer den 6:e?

2007-05-29 @ 10:42:02
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anna

hon skrev nåt om en grillfest på sin blogg....

2007-05-30 @ 18:51:36
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback