gårdagen.

vi hamnade visst på Steve´s, oh my god så innovativt... oh well, trevligt hade vi i alla fall. Rebecca träffar jag ju nästan jämt, men Karoline jobbar bara vissa helger och Jenny G jobbar numera på CityG i Norrköping. efter ett par timmar anlände även Jenny A, som hade jobbat till 20.30 och stressade järnet in till stan.

Rebecca hade hotat med att slänga eventuella presenter i huvudet på oss, eftersom hon inte ville ha något. ha ha, det kunde hon ju drömma om. hon fick två halsband, som hon snällt nog behöll.



idag är Anna på Liseberg. jag är grymt avundsjuk. nä nä, jag hoppas att hon har riktigt roligt. jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad ni såg ut att ha trevligt! Vill oxå va med :-) Hoppas du hälsade så mkt från mig!
När kommer du hit?
Kramkram

Postat av: Paulina

så söta ni är flickor, saknar er. grymt..
föresten Frida, du är finers i håret med luggen!
kram Paulina(robbans tjej)

2007-05-24 @ 20:55:06
Postat av: frida

sofia: klart jag hälsade, det sa jag ju att jag skulle!
paulina: åh, vi saknar dig också darling!!!

2007-05-24 @ 21:49:30
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Tania

måste ju fråga hur du känner Karro? En gammal klasskompis till mej (9 - gymnasiet). kul att se en kändis..

2007-05-24 @ 23:06:36
Postat av: frida

vi har jobbat ihop på CityG!

2007-05-25 @ 22:25:33
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anna

Liseberg var svinfint du! hahahaha... jag handlade av någon av de där igår på cg tror jag......

2007-05-28 @ 19:37:43
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback