det hände lite saker igår ändå.

efter fem timmar utomhus igår:

Anna: har jag fått nån färg i ansiktet?
jag: njaa... lite fräknar kanske...

när vi kom in insåg vi att Anna var knallröd i ansiktet  (med en snygg vit kant efter luggen) och jag kom på en god andraplats...

ja, större delen av gårdagen tillbringades på en hundutställning i Klubbarp. helt okej tidsfördriv, eftersom jag ändå inte hade några planer. jag och Anna agerade hejarklack åt Ninni och Ragge (bilder kommer inom kort)
vi kikade på jättesöta hundar, inte lika söta hundägare och hade picknick i gräset.

kvällen spenderade jag med en godispåse och tv-spel ända tills Cici ringde 22.20 och undrade om jag hade några muffinsformar hemma. klart jag hade... hon sa att hon kunde komma och hämta dom om jag inte ville komma över en sväng och hänga med henne och Daniel. det lät betydligt mer lockande än vad jag höll på med. så jag satt i deras kök och softade medan dom var fasligt husliga och bakade muffins (Cici) samt gjorde lasagne och paj (Daniel). sen spelade jag och Cici Rayman Raving Rabbids, som jag även fick låna med mig hem. när jag gick därifrån var klockan kanske halv ett och Cici skulle precis börja baka bröd.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Om mindre än 24 timmar avgörs vilken TV-serie som är bäst just nu. Använd just DIN röst, och är du orolig att din serie inte vinner så tipsa din kompis med då ;)

På måndag morgon kan du börja rösta på nästa veckas omröstning...(och man kan lägga en röst/dag)

Fortsatt trevlig helg! :-)

Postat av: anna

ja men nu har det röda gått över! Kram

2007-05-08 @ 15:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback