tempo frida, tempo

det har varit lite mer att göra idag... jag har jobbat, varit på PowerPlate-träning, storhandlat, lagat och ätit kvällsmat. får jag berätta en hemlis? jag handlade på Coop Forum. busigt av mig va? men dom har ju en massa roliga quorn-grejer och sen skulle ju mamma och Sofie ändå dit så jag kunde ju lika gärna hänga på.

träningen var riktigt rolig, förutom att jag fick lite kramp i baksidan av låren efter en övning. oh well... på tisdag ska jag dit igen.

ha, jag fick min lönespec idag. jag jobbade nästan löjligt mycket i februari och lyckligtvis syntes det på lönen den här månaden. jag hade lite på känn att jag skulle få bra lön så igår köpte jag med gott samvete två par jeans, ett par Lee och ett par Wrangler. Lee-jeansen har jag redan inlett ett passionerat kärleksförhållande med. har man ingen kille så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback