oh... my... god...

jag har ätit:

  • vit choklad
  • mjölkchoklad
  • sjukt mörk choklad
  • tryfflar
  • chokladdoppade nötter, kakaobönor och kaffebönor
  • marsipan
  • chokladboll typ mumsmums
  • mjukglass med tre olika såser
  • skorpor
  • havskräfta med vit chokladsås
  • apelsinkokta morötter med mörk chokladsås

jag är mätt.

chokladfestivalen var otroligt trevlig, men det var jäkligt trångt. trots det lyckades jag köpa med mig en hel del grejer hem. det här är vad jag handlade:

image18
fantastiskt god vit choklad (sånt är svårt att hitta), ekologiskt odlad kakao, äkta vaniljstång och torkad mango, fyra chokladkakor av märket Shokomonk (pappa ska få två), mjölkchokladplattor (även det till pappa), drickchoklad i pelletsform samt tryfflar från Ryfors Konfektyrer. that's it.


pappa gav ju mig ett bord igår, så det minsta jag kunde göra var ju att köpa godis åt honom.

mamma köpte en hel del hon också...


Kommentarer
Postat av: Cici

Åh! jag är avis! Vill också ha choklad.. mums

Postat av: frida

jäh... det mesta var jättegott.

2007-03-10 @ 14:21:26
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback