done!

yay! jag har jobbat klart min helg! faktiskt blev helgen mycket bättre än väntat, tack vare spontanmiddagen hemma hos Josse igår! jag var mitt i en otroligt jobbig arbetsdag när jag fick ett sms från Josse där det stod att jag gärna fick komma hem till henne på kvällen. klart jag ville!

deltog gjorde även Helena och Anna. det blev hemmagjord pizza (löjligt gott), en massa snuskprat och väldigt mycket skratt. eftersom jag kom direkt från jobbet hade jag ingen kamera med mig, men jag kan varmt rekommendera ett besök på övriga damers bloggar där det vankas bildbevis.

tack Josse för en fantastiskt rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag måste nog börja skriva min uppsats nu... blä...

Postat av: frida

erkänn att det blev dataspel hela kvällen?

2007-03-19 @ 10:43:22
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Anna

Nja... jag blev nästan klar kan vi väl säga... Men nu är jag klar iallafall, och den skulle ju vara inne klockan tre så jag har ju god marginal... Hahaha

2007-03-19 @ 14:38:24
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback