vår andra syjunta

min dag började hemskt dåligt. på lördagar brukar jag ta en lång skön frukost och det var ju planen för idag också. men mitt kylskåp ville inte riktigt samma sak...det hade blivit tok-kallt, så mitt filpaket var en isklump. jag hade ju inget bröd uppe heller, så i ren protest åt jag en påse naturgodis till frukost. oj vilken bra start på dagen...

då var gårdagen mycket bättre. jag var visserligen lite seg på morgonen, så jag hann inte äta frukost hemma. nu har jag sån tur att det serveras frukost på jobbet, och på fredagar brukar det vara lite extra lyxigt. jag hade tur, när jag kom till jobbet blev jag alldeles lycklig. ett par mackor med cream cheese och varmrökt lax senare var jag redo att börja jobba. arbetsdagen gick jäkligt snabbt, för en gångs skull. jag hängde kvar på jobbet efteråt för att invänta Anna och Kristin. vi handlade mat till syjuntan, som denna gång hölls hos Kristin.

vi är bra på syjuntor! två är avklarade, båda har varit mycket lyckade. idag ska jag kanske till Helena (som tyvärr inte kunde medverka igår). hoppas det blir nåt av det där... jag återkommer när jag har mer info. tills dess kan ni ju kika på gårdagen i bilder:




Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha...vilka roliga bilder på josse och ragge!!!

Postat av: Josephine

Speciellt den första där jag håller handen över hela hans huvud...hahaha

2007-04-24 @ 07:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback