talkin' bout my day

image53
så här såg jag ut idag för er som missade mig.

jaha, idag blev det en heldag med systrarna Kellander vilket aldrig är fel. det var gymnastiktävling i Mantorp och jag hade erbjudit mina tjänster, vad jag nu kunde hjälpa till med. jo, jag fick i alla fall vara "tyckare", alltså vara med och bestämma vinnare i alla klasser. det är ju alltid kul att få bestämma lite... hur som helst var de små gymnasterna jätteduktiga, jag vill inte vara partisk men Anna och Kristins grupper var faktiskt bäst (och hade klart bäst musik till programmen.)

när tävlingarna var slut och vi hade städat kom vi på att vi inte ätit någon lunch (nu var klockan efter fem) så det bar av till Mantorps pizzeria. för min och Annas del blev det kebab i bröd utan kött och pommes med kebabsås. hur gott som helst och jag är glad att det bara fanns tre vittnen som såg hur mycket kebabdressing jag hade i hela ansiktet. (tre? ja, Per var med också.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vitt slem i hela ansiktet!

Tack för igår!

2007-04-02 @ 09:43:55
Postat av: frida

that's me. slemmiga frida.

Postat av: Ninni

Tack för igår gumman! Det var gulligt att du ställde upp! Kramelikram

2007-04-02 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback