skärtorsdag.

"nämen, du har ju klippt dig! gud va fin du är!"
tack sandra, men varför lät du så jäkla förvånad när du sa det? hm... jo idag fick jag en hel massa komplimanger, precis som man vill ha det efter att man har klippt sig. det är fint. faktiskt.

ja, jag ska ju jobba fredag till söndag nu, men ni behöver inte tycka så jäkla synd om mig. jag slutar halv fyra på lördag, så det hinns med påskmiddag med familjen. jag kan ju helt enkelt inte vara utan janssons frestelse (lagad av pappa såklart.)

förresten så var det sjukt mycket folk på jobbet idag, men jag slutade halv tre. ha. mina stackars kollegor ska jobba tre timmar till. äh va fan, dom flesta är lediga i helgen så dom kan väl få jobba lite idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback