scary stuff.

när jag var liten kollade jag en del på tv i smyg, skräckfilmer och sånt som jag nog var för liten för. kommer ihåg att jag och min bästis Matilda tittade på "den onda dockan" vilket skrämde upp oss något helt galet mycket. vi var säkert för små för att förstå engelska, men rädda blev vi.

en annan sak jag kommer ihåg extremt bra är Twin Peaks. nu har jag sett om den serien ett par gånger (love it!), men första gången var jag nog lite väl ung... Bob skrämde skiten ur mig, och dvärgen som pratade baklänges gav mig mardrömmar.
image64
vet ni vad det värsta är? på jobbet är det en kund som påminner sjuuukt mycket om dvärgen (fast inte lika kort). jag ryser varje gång jag ser honom.

jaha, där har ni vad jag sitter och tänker på en tisdagkväll. borde kanske sova nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahaha.... du har väl sett han från mantorp som ser ut som iprenmannen? Han är också lite äcklig...

Kram!

Postat av: frida

ja jag tror jag vet vem du menar...

2007-04-18 @ 20:31:17
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback