mmm... mudslide.

jag, Anna och Josse åkte ut till Helena igår kväll. det bjöds på fantastiskt god mat (som alltid hos Helena) och grym underhållning i form av Idolspelet.

innan maten passade vi på att kolla våra blodsockervärden, då Anna ändå hade sin diabetesutrustning framme. Anna fick sticka mig och Josse, medan Helena skulle sköta det själv. vilket hos gjorde, efter en mängd "nu gör jag det... nej, jag kan inte!"

nu är jag kanske inte världssämst på att sjunga, men av oss fyra låg jag verkligen i lä... nu kom jag ändå tvåa, men det var tack vare musikfrågorna. allmänbildad är jag i alla fall. Josse bjöd på den bästa underhållningen med sin fantastiska koreografi, jag skrattade så jag fick ont i bröstet. sammanfattning: en jättekul lördagskväll!

nu måste jag städa upp lite här hemma. det ligger kläder överallt.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag förstår inte vad all denna hemska koreografi kommer ifrån. Det är ju bara skönt gung till låtarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback