hade du roligt i lördags? ja, jag var på sjukhuset.

i mitt förra inlägg från i fredags skrev jag att jag inte kunde få tag i Anna. det visade sig inte vara så jäkla konstigt, eftersom hon hade blivit inlagd på sjukhuset... stackars har diabetes, on top of everything. (Kristin har redan skrivit om det på deras blogg, så det är ganska offentligt vid det här laget...)

igårkväll mötte jag upp med Cici, och sen gick vi till sjukhuset där Anna och Kristin väntade. eftersom Anna fyller år snart fick hon en kombinerad födelsedag/krya på dig-present, en rosa game boy. presenten var från Cici, mig, Helena, Alle och Josse och den briljanta idéen var Cicis.

vi tittade på hockey (nämen LHC, vad sysslade ni med?), spelade Uno och tittade på när Anna tog blodprov och sprutor. det var min lördagkväll det.
image59

Anna fick äta lite chips, och dom valde hon ut med omsorg. "det där ser gott ut!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback