1, x och 2

igår jobbade jag, sen var jag och tränade och efter det blev det en intensiv tv-kväll. alltså blev det inget bloggande... jag är så slö.

idag sitter jag och knåpar på ett par tipspromenad-frågor. förklaring? jo, det stora söndagsnöjet i Sjögestad är tipspromenaden i Lunnevad-spåret. dom är väl en tio par eller nåt som turas om att hålla i det hela. på söndag är det mina kära föräldrar som står för det, och jag hjälper såklart till med frågorna. jag tycker det är roligast att skriva riktigt knepiga frågor som pensionärerna inte har en susning om. ha ha. jag är ond.
jag kommer ihåg en fråga jag skrev förra säsongen:

vad av detta är en popgrupp från Skåne?
1. bob katt
x. bob hund
2. bob råtta

jag tror att den vållade en del problem... (medelåldern på de som går tipspromenaden är ganska hög)
vi får se vad jag hittar på den här gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback